FAQ :: Căutare :: Membri :: Grupuri :: Profil :: Mesaje private :: Autentificare :: Înregistrare
Pagina de start a forumului Ro Poker Ro Poker     te invata tainele pokerului pe internet
Mesajele la care nu s-a răspuns Acum este: Sâm Iul 31, 2010 9:32 am
Pozitia la Masa

Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Analiza maini si strategii de poker
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bubucilAA
intermediar

Data înscrierii: 17/Feb/2009
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi Feb 26, 2009 10:19 pm    Titlul subiectului: Pozitia la Masa Răspunde cu citat (quote)

Cateva lucruri folositoare despre poker :

Tinand cont ca majoritatea utilizatorilor nostri nu sunt incepatori am sa sar peste lucrurile de baza ( cum ar fi notiuni introductive...ce este blindul sau ce inseamna al-inul, bluful, floop, turn sau river ) si am sa trec direct la subiect.

(imi cer scuze pt traducearea cuvintelor din enegleza in romana , nu o sa sune minunat insa sper sa intelegeti)
( voi face referire la o masa de 10 persoane)

Pozitia la masa !

In general cand vorbim despre pozitia la masa ne referim la pozitia noastra in raport cu Butonul (dealarul). Este primul lucru, dupa parerea mea, pe care un jucator trebuie sa-l invete.

Asadar la masa avem 4 pozitii generale:
1-Blindurile - primele doua pozitii ( prima si a doua pozitie dupa dealer, pozitiile care vor actiona primele in mod consecutiv dupa floop, small blind SB ( blindul mic) si big blind BB ( blindul mare care va fi intodeauna dublu fata de small blind).